Alabama State 2022 May 18-21, 2022 Conecuh National Forest National Affiliated/Leaderboard Dues Paid Derby 41 Hounds 1. #82 Dorman’s Red Gal Kyle’s Trigger x Edd June Scott Bama Boys Kennels 2. #24 Dottie NG x Coogle’s Bell Briar Creek Kennels 3. #81 Allentown Loretta Ch. CMK Calvary IGWT x Bull Mountain Ruby Allentown Kennels 4. #7 Top Flite Emmy Ch. Pinedale Stump B. x Ch. Top Flite Ruby Top Flite Kennels 5. #3 Allentown George Ch. CMK Calvary IGWT x Bull Mountain Ruby Allentown Kennels 6. #40 Silas Creek Moana Ch. Pitman’s Mailman x Goin’ Broke Fancy Silas Creek Kennels 7. #8 Dorman’s Reba Wise’s Screamer x Lil Pinch Bama Boys Kennels 8. #9 Allentown Julie Brown Ch. Clark’s Money Maker x Allentown Advil Allentown Kennels 9. #19 Allentown Dollar Ch. Clark’s Money Maker x Allentown Advil Allentown Kennels 10. #28 Allentown Vern Ch. CMK Calvary IGWT x Bull Mountain Ruby Allentown Kennels Best Mouth #65 R&L’s Dusty Lance’s Clint x Cade’s Ruby Blackwater Mafia Classy Hound #19 Allentown Dollar Ch. Clark’s Money Maker x Allentown Advil Allentown Kennels Combination #81 Allentown Loretta Ch. CMK Calvary IGWT x Bull Mountain Ruby Allentown Kennels All Age 55 Hounds 1. #501 SS Davide SS Flo’s Lil Jo x Ch. Full Draw Strike SS Kennels 2. #667 Ch. Top Flite Jolene Top Flite Clyde x Macon’s Pearl Top Flite Kennels 3. #888 Ch. Allentown Business Ch. J’s Sir Bill H. x Allentown Advil Allentown Kennels 4. #710 Dorman’s Slim Fraiser Brother’s Businessman x Martin’s Tina Bama Boys Kennels 5. #468 Choctaw Lozen Ch. Pitman’s Mailman x FBK’s Pretty Girl Jam & Dakota Blankenship 6. #711 Pitman’s Lil Bit Ch. Pitman’s Mailman x Corley’s Florala Silas Creek Kennels 7. #511 SS Homer SS Flo’s Lil Jo x Ch. Full Draw Strike SS Kennels 8. #521 Camo Ch. Jet Pilot Ray x Leann’s Molly Briar Creek Kennels 9. #816 Dorman’s Daisy Wise’s Screamer x Dorman’s Sara Bama Boys Kennels 10. #517 SS He’s Stuck SS Flo’s Lil Jo x Ch. Full Draw Strike SS Kennels Best Mouth #488 Allentown Freak Ch. J’s Sir Bill H. Allentown Advil Allentown Kennels Classy Hound #667 Ch. Top Flite Jolene Top Flite Clyde x Macon’s Pearl Top Flite Kennels Dual Champion & Combination Winner #501 SS Davide SS Flo’s Lil Jo x Ch. Full Draw Strike SS Kennels BIS #551 Ch. Allentown Benjamin Ch. Clark’s Money Maker x Allentown Advil Allentown Kennels BOS #81 Allentown Loretta Ch. CMK’s Calvary IGWT x Bull Mountain Ruby Allentown Kennels